کنکور دکتری مدیریت – معرفی منابع؛ بخش دوم – آمار

منابع کنکور دکتری مدیریت 1399؛ بخش اول؛ زبان و استعداد تحصیلی
جولای 18, 2019
منابع دروس تخصصي گرايش هاي مختلف دكتري مديريت
آگوست 26, 2019

کنکور دکتری مدیریت – معرفی منابع درس آمار

یکی از دروس تخصصی مشترک در تمامی گرایشها در کنکور دکتری مدیریت است که علاوه بر طرح در آزمون، بدلیل استفاده زیاد تحقیقات مدیریتی از فنون آماری در مصاحبه دکتری نیز بسیار مورد تاکید قرار می گیرد. علی رغم تشابه سرفصل ها در آزمون های ارشد و دکتری مدیریت، تعداد سوال از هر فصل و نیز نوع طرح سوال در آزمون دکتری متفاوت است.

غالب سوالات درس آمار در کنکور دکتری مدیریت، نخست نیازمند فهم درست و سپس دانستن فرمول و شیوه لازم برای حل سوال است. پیشنهاد اکید دارم در کنار استفاده از هر منبع و حتی کلاس کنکوری، ویدیوهای درس تحلیل آماری با تدریس دکتر عادل آذر را دنبال کنید. این ویدیوها در فهم درست مباحث زیادی از درس و تسلط بیشتر شما کاملا مفیدند. تدریس عالی ایشان به همراه سابقه طولانی پژوهش های آماری موجب شده هر جمله از ایشان نکته ای برای یادگیری درس و یا انجام تحقیقات مفید باشد و لذا علاوه بر کنکور در مصاحبه هم به کارتان خواهد آمد.

پیشنهاد ما برای این درس کتاب آمار زیرذره بین ویژه دکتری مدیریت از جناب طورانی است و اگر هم نیاز به کلاس کنکوری دارید، می توانید از کلاسهای متعدد ایشان در موسسات مختلف استفاده کنید. آمار از جمله دروسی است که با تلاش درست و مطالعه منظم بازدهی خوبی برای شما در کنکور خواهد داشت و به نظرم نمی شود برای دکتری مدیریت اقدام کرد و آمار ندانست! هر چند در کنکور باید براساس توانایی ها و اولویت هایمان عمل کنیم و ممکن است بخواهید وقت کمتری برای این درس اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *